3/11

November är här. Jag förstår inte alls nya blogg.se Kan liksom inte ladda upp några bilder. Så om jag inte har dom i mobilen blir det lite svårt. .. . är jag bara trög? Imorgon beger vi (jag, martin, elin och jepp) oss till Stockholm. På kvällen blir det bio, Tintin i 3D, kul. Jag har aldrig sett någon film i 3d så det kan bli riktigt häftigt tror jag. Plus att det är en riktigt stor bio. Tror faktiskt aldrig jag har varit på en så stor någongång. Sedan på lördag blir det shopping, hoppas stan har öppet ett bra tag i alla fall, även fast det är som en röd dag. Eventuellt kan det bli en och annan öl på lördagen, Niklas från Hultan var sugen på att mötas upp och ta en kall i storstaden! Nu tar jag helg efter 2 långa arbetsveckor! Ha det så gött så kanske det kommer lite bilder från Huvudstaden om ni har tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0