Tränar för fullt just nu

God morgon!

Där sprang alla de 3 dagarna som jag var ledig...
Idag är det dags för jobb, men det känns bara roligt. Typiskt bara att Elin fyller år idag, så jag missar ju kalaset.
Jaja, jobb 14.30-21 idag i alla fall. Innan dess tror jag att jag ska hinna med att gå på ett spinningpass.
Har dock fruktansvärd träningsvärk sen igår då jag var på Body pump.. men jag SKA dit!

Tisdag: Crosstraining maskinen 30 min + jogging 30 min
Onsdag: Body pump 45 min
Torsdag: Spinning 45 min
Fredag: Yoga?







Åh, det är så mycket som jag vill ha!

- one piece
- body lotion från kicks (elizabeth arden) med grönt te och honungskulor
- gelé-naglar fixade!! (åh vill ha)
- ny parfym
- nya sommarkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0