Skor som ska säljas

Ni som känner mig vet att jag är en sko och jeans människa som äger hur mycket skor och jeans som helst.
Hur som helst så har jag så otroligt mycket skor som aldrig kommer till användning eller som är försmå.




Boots storlek 38 inköpta på Nilson. Använda max 3 ggr, så de är som nya!
De är en storlek försmå och eftersom jag införskaffade mig ett par Acne pistols känns det dumt att dessa står och samlar damm i garderoben.
Nypris: 1199 kr
Mitt pris: 700 kr




Pumps storlek 39 från Scorett.
Använda ett fåtal gånger, men är i mycket bra skick.
Nypris: 899kr
Mitt pris: 200 kr




Sandaletter (mina balskor) storlek 39 från Bianco.
Endast använda på balen och balnatten. De är en aningen nötta inuti, men i nyskick utanpå.
Nypris: 499 kr
Mitt pris: 100 kr




Pumps från Paris Kate and I, MQ
Kanonskick, använda ett fåtal gånger.
Nypris: 699 kr
Mitt pris: 200 kr




Säljer dessa "högingar" pga att de är försmå. Storlek 39 men mer som en 37-38.
Som nya. Inköpta på nelly.se för 299?
Mitt pris: 150 kr


Är ni intresserade av någon eller några av skorna hör av er!
Antingen här i kommentarsfältet eller på min mejl: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Micki :)

I princip det samma som i Sverige och Norge tyvärr. Alltså runt 4000 tusen. Märken som inte är amerikanska är lika dyra där som hemma då de ändrar prisen efter valutakurserna.

2011-05-12 @ 23:16:52
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: Jossan

Balskorna använde du knappt heller ;) hahaha.. blev ju converse större delen av kvällen/natten :D

2011-07-06 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0