En varm sommardag

Tjenare bloggen!

Nyss hemkommen från stan.
Dagen började med jobb till 14.00 sedan begav jag mig mot folkparken där vi solade i 2 timmar. Jag, Ebba, Katten, Hannah och Lovisa. Därefter bestämde vi oss för att gå ut och äta på kvällen så vid 19 tiden träffades vi på Hugos fina och nya uteservering och tog varsin hamburgare och valfri dryck ;) Jag drack en smaskig xcider mango!


Jag och Ebba gick hit, jag sa därefter att jag kunde köra henne hem. Hopp in i bilen och iväg, då jag plötsligt kommer på att jag har druckit. Så jag bestämmer mig för att släppa henne nästa avfart, vid statoil. Problemet var att just innan jag svänger in rusar det ut en polisbil och jag tappar typ andan. När jag väl svänger står det en polisbil vid sidan och jag ber till gud om att inte stanna mig. Jag släpper av Ebba och ska SAMMA jävla väg tillbaka, förbi polisbilen.. men jag hade en förbaskad tur. De stannade mig inte!!!!!!!

Tack gud :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0