Årets första strawberrydaiquiri

Idag är det äntligen Fredag och jag & martin ska glida ner till Halmstad!
Dock är det ju fredagen den 13:onde så jag hoppas att det går fint på vägen ner.
Vädret är inte världens bästa men det blir kanske bara skönt att slippa sitta i solen i 3,5 h.

Igår kväll drog vi till Trädgår'n. Åh, första gången för i år. Där satt vi i solen och bara glassade, åt ceasarsallad och drack öl. Samt, hör och häpna Jag drack min första strawberrydaiquiri. Fruktansvärt god var den! Men framåt 20 tiden kom de mörka molnen och då blev det lite kyligare så då gick vi hem !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bloggar du inte? var der roligt i halmstad

2011-05-24 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0