Tlött

Lets dance går för fullt på tvn.
Sitter hemma ensam idag, gud vad jag tycker det är tråkigt. Jag skulle nog aldrig kunna bo ensam.
Jag blir uttråkad direkt. Men jag har faktiskt myst lite med mig själv.
Jag har:

♥ Badat bubbelbad och ätit blåbärspaj med vaniljsås samtidigt
♥ Skrivit lista till Thailand, bara 3 dagar kvar snart
♥ Stekt ägg och ätit rösti, kex och ost
♥ Börjar bli jätte trött, ska nog bara se klart detta och sedan parlamentet sedan vipps i bädden

Martin är ju på firmafest idag!


(provjobbat på fräcka idag, men nej det var inget för mig tror jag.. 87 kr/h... sämre än vad man hade på donkentiden ju)

Imorgon väntar Espresso House 11-15 sen ska jag köpa ett armband jag kollat ut om jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0