En ledig dag i Februari

God morgon!


Idag är jag ledig. Gud vad skönt, inga måsten!
Vädret är kanon så jag ska försöka hinna med en lång promenad under dagen, kanske till och med gå till gymmet. Men jag tror att jag börjar få nackspärr (?) så det kanske inte är någon bra idée. Ska ju faktiskt åka till Thailand på tisdag.


Ska försöka hinna med att öva på lite gamla högskoleprov.
2 April smäller det, då ska jag skriva det för första gången. Kommer väl gå åt helvete.
Men det kan väl vara roligt att veta var man ligger.

Hur mycket ska man packa till Thailand, 16 dagar ska vi vara där.
Jag tar ALLTID med mig för mycket, men man borde ju köpa med sig desto mer där, så kanske borde packa lite smartare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0