14/4

Vad fan har mina grannar för fel i huvudet?????
De måste ju fatta att de inte kan börja spika i ett hus som detta klockan halv 9 på morgonen.. eftersom vårat hus ekar och låter som bara den!

Jaja, tur att jag skulle upp ändå.. men jag blir förbannad!!!
Jag ska snart kila ner till stan och till Sara, hon ska slinga mitt hår och toppa det en aning.
Älskar deras frisörsalong, den är så liten och mysig


Tror det blir lite blonda slingor i mitt lite mörkare hår, såhär till våren och sommaren!




Något såhär kanske. Gud tänk om man fick hennes hår!




detta är också snyggt, kanske en aningen blont!


(På torsdag tar jag vår bil och glider ner till Halmstad! Stannar till Onsdag nästa vecka <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0