Fredag kväll

Då var det ett tag sedan igen.
Idag har jag äntligen bara varit ledig och det är jag resten av helgen också! Dags att njuta för jag fick mitt nya schema för Oktober, hm jadu. Typ en helg ledig, hurra! =/
Dessutom är nästan alla tider stängtider, vilket också suger.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, Martin är på fest med jobbet och kommer strax hem fick jag sms om :)
Jag och Elin har lagat mat (spagetti och baconsås) och kollat på film och ätit chips och godis ! MYS!
Vid 20 åkte hon och jobbade, hon jobbar natt och slutar imorgon bitti vid 7 :P Fyfasen!

men om man tänker efter, ganska skönt att jobba helger, då behöver man inte vara bakfull:P




Elin glömde 3 tidningar här som jag har glottat igenom igen :) GILLA!



Idag fick jag även användning för dessa gamla godingarna jag köpte i Oslo när jag bodde där.
Detta är ett SJUKT STORT MODE I Norge, märkesgummistövlar, lite coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0