varför funkar inte bilderna??

Pust suck och stön vad jag är tröööött!
Idag sålde vi för dubbelt så mycket som vi gör en vanlig vardag och ändå har vi öppet 1 timme mindre och jobbar bara 2 st i 3 timmar! Herregud vad jag är sliten. Fullt upp hela dagen, alla mackor tog slut och blablabla..
Jaja, nu är jag hemma. Funderade igår på om jag skulle gå ut idag, men nej vafan, det går ju inte! Pallar inte vara bakis på jobbet om det blir mycket och just nu hade jag nog bara inte orkat efter den här dagen!
har försökt ladda upp bilder nu i 2 dagar men denna jäkla Appel-dator asså, fattar nada!
Nu kollar jag Så mycket bättre och sedan blir det den där roliga filmen med de 2 kvinnorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0