Onsdag och ledig ännu en dag...

God morgon!

Har sovit som en stock och får jag fråga er som har sambo, visst är det väl skönt när man kan ligga kvar i sängen när killen glider iväg till jobbet klockan 06.00 och jag själv inte ens behöver ställa klockan?
♥   ♥   ♥


Igår åkte vi till Ikea. Kikade på garderober som ska flytta in i vår hall :) Åhh, äntligen ska alla mina skor få plats! Såg på Äntligen hemma igår och där gjorde de en kanon häftig garderob, dock avslutade de med ett fasansfullt drapperi! (som vanligt avslutar de med något fult)

Idag är ännu en ledig dag, börjar faktiskt bli ganska trött på att vara ledig. Vill ju tjäna pengar och jobba. Hmm, ska dock se om jag kan hitta en vinterjacka för nu är det KALLT ute! Fy bubblan. Gick i vårjacka igår och det var ingen höjdare.

Kanske kommer lite pics från nyinköpta saker idag :) Håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0