Göteborgsvarvet eller vad är det frågan om?

Snööö! Det snöar som bara tusan där ute.
Jag kollade på vädret på tvn igår och såg då att det skulle snöa idag, men lurig som man är ville jag inte tro att det är sant.. så jag tog försiktigt bort gardinen och sedan persiennerna och ja, det hade snöat, det snöade och var vitt..
Jag älskar vintern och snö, men bara när det är så där kallt och soligt ute med massa snö, då är det mysigt. Nu är det ju typ SNÖSTORM, hur mysigt är det att gå ut i och skrapa rutorna på bilen??

Grannen  ovanför har även idag sprungit runt på golvet. Det måste ju vara något fel på den människan. Springer fram och tillbaka på hälarna (alternativt klackaskor) hela jäkla morgonen/dagen/kvällen. Jag menar, verkligen JÄMT! och SPRINGER, inte gå snabbt..


Om några timmar är jag inte blond längre :) hehe, detta blir spännande!
Kommer bild senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0