Yoga

God morgon!

Idag är man Ledig! Skönt som tusan. Som sagt, igår sålde vi bilen, en stor klump som lättade från kroppen kan jag säga! Denna rackarns bil har bara varit till besvär! Otursbil!

Vid 12 ska jag iväg till friskis och träna Core i 35 min. Lite lagom tycker jag :) en timme var ju så att jag höll på att dö ! =)
Igår var jag och Ebba på Yoga, det var sjukt skönt. Tror jag ska börja gå på det en gång i veckan så kanske man blir både vältränad och vig. Det tackar man ju inte nej till =)

Dessutom har jag sålt nästan alla mina saker på tradera, så så fort jag har fått in pengarna ska jag skicka iväg prylarna :) får ca 500 kr för allt !
BRABRABRA! Catching till resan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0