Lite nytt!

Har ju inte bloggat någonting angående vad jag har köpt de senaste månaderna. Så tänkte slänga in lite inlägg nu så får ni se en del av allt jag har köpt i alla fall :)



Detta armbandet köpte jag i Sörping på outlet för 25 kr (!)



Dålig bild, men detta träarmband fick jag för ynka 10 kr (!) på samma ställe



Bilden ger armbandet ingen rättivsa! Köpt på MQ i Gbg för 79 kr!



Rosett till håret ca 50 kr på Glitter



Nytt smink från Make up store
gick på ca 800 kr, men jag hade ett presentkort med :)
- Puder
- Solpuder
- Sned borste för både puder och rough
- Läppglans i neutral färg



Escadas sommardoft! (ett måste) Köpte på flygplatsen för ca 400 kr


Kläderna kommer upp inom kort!
Peace out...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina inköp :)

2010-06-16 @ 14:17:39
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur! :D

2010-06-16 @ 15:41:53
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0