Magont...

Varför?

Jag kan inte förstå. Här får man upplärning 2 dagar i Linköping för där är mer att göra. Men i själva verket ska jag jobba i Norrköping. När man väl får jobba i Norrköping ska man öppna helt själv efter att inte ha jobbat på 2 veckor.
Man blir så nervös kvällen innan att man får ont i magen, inte kan somna och drömmer hemska mardrömmar om jobbet som kan hända..
När man kommer dit och ska öppna händer alla de hemska sakerna från drömmarna..

Är det konstigt att man får spel kvällen innan man skall jobba?
Jag är en sån person som gärna vill känna mig stensäker om jag ska jobba helt ensam.

På söndag är det dags igen, öppning, men då kommer Matilda och avlöser mig vid 14 :)

Tänk om Karin inte hade varit där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0