Student

Go morra!

Då har jag varit i skolan 2 dagar. Första dagen var jag sjukt nervös! Usha. . . men det löste sig bra :)
Idag börjar vi klockan 13 och slutar 15. Grupparbete, dock är det bara halva klassen som har fått tag på boken, så man kan ju undra hur mkt man ska kunna imorgon? haha..

Skönt att sova ut idag, då jag började vid 08.00 igår.. blä.

För övrigt så förstår jag ännu inte särskillt mycket av vad läraren snackar om, men det kommer väl hoppas jag! Känner mig mest trög. tss. Det är säkert inte bara jag som inte fattar något.

Imorgon är det seminarium, vi får väl se hur det ska gå!

Kommentarer
Postat av: milie

Hej gumman :) jag saknar dig med! va kul, går du i skolan nu? puss

2010-02-04 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0