Some News

Hemma igen. Rullat runt med bilen hela dagen känns det som och värre lär det bli imorgon.
Dagen började med en lång promenad med bägge hundarna vid ön :) Skönt med en härlig start på morgonkvisten. Därefter åkte jag till Mio och köpte en ny lampa till mitt och Martins vardagsrum ♥ Så nu kommer det bli KANON!
Därefter åkte jag, mamma och lill vovven till Lidhult och farmor för att äta middag. Den härligt goda fiskgratängen bjöd hon på! :) Mumma! Därefter till mormor och morfar för en kopp te och en kringla (eller 2, eller 3 eller jaa.. 4 åt jag). Hem och in till stan och träffa Frida. Vi kilade runt, känns precis som vanligt mellan oss:) Skönt! Och sedan träffade vi Sabbe och gick runt lite. Issa och Emma skulle kommit in, men det sket sig så... fikan sket sig också vilket var mycket synd enligt mig. . .

Nåväl, imorgon blir det en lång bilfärd och därefter hämta Martin på flygplatsen :)♥PUSS! Städa innan Josse kommer på Fredag och sedan kommer det bara bli en sån Härlig helg känner jag på mig!


Här kommer lite pics från saker jag köpt !


Knallblå mockajacka

♥ Härligt håliga jeans

 


♥ Sommar tisha!

♥ Svart/grå sjal



♥ Skinnkeppa, yeah!

♥ Mjukotröja med bollar!

 


♥ Nya nagellack, lila och rött

♥ Somriga armband :)


Strumpisar behöver vi alla :)


Kommentarer
Postat av: Frida(froyd)

Puss på dig

2010-01-22 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0