Bio bokad - imorgon

God middag!

Nu har man varit ute på en lång promenix med doggen ute i snön. Jag tackar pappa ännu en gång för att han köpte de där varma kängorna till mig för ca 4 år sedan och att de fortfarande passar. Annars hade det varit ruskigt kallt.

På tal om kallt, igår var vi ju på valpkurs med monstret. Det gick faktiskt riktigt bra. Han lydde fint på allt vi skulle göra. Väldigt kul att träffa andra med valpar också. Där var allt ifrån Ibbe till Rotweiler valpar :)

Igår bokade jag bio åt mig och Martin, så imorgon kväll blir det Snabba Cash. Lite synd att jag inte har hunnit läsa färdigt boken. Jag har ju som sagt var bara börjat lite smått i den och är väl på sidan 70 ungefär. Kan väl ändå vara bra, alla som läst boken blir ju så besvikna på filmen.
Vi får väl se vad jag tycker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0