Veckan som gick..

Nu har det hänt en massa sen sist.


Onsdag:

Martin kom hem med Kina mat, vi åt och sedan.,.. kollade vi nog någon film tror jag?

Torsdag:

I torsdags tog vi det ganska lugnt. Chillade och gled runt på stan, fikade med danne och martin beställde tatueringstid, 10 November då smäller det. Då fylls hela hans överarm :) Fint kommer det bli. Jag vågade så klart inte.. får väl vänta lite.

Fredag:

Då tog vi tåget till Sthlm och shoppade loss. Åt italiensk glass som bara var HUR GOD SOM HELST! Käkade tacos på ngn bar och ja, som sagt Shoppade!

Lördag:

Tog bilen till Ikea, handlade en byrå.. så nu blir det nog inget mer Ikea på ett bra tag hoppas jag=)
Plockade upp Josef i Linköping och drog och kollade på Karna när han lirade boll. Snyggt mål gjorde han och de vann =) På kvällen blev det lite förkrök hos Lunkan till Zlatan på tv och sedan vidare ut till Hugo. Där var det bra mkt folk men ack så kul. Drog i mig en lagom stor Strawberry daquiary(?)

Söndag:

Igår var vi lagom bakfulla. Haha, sov nog till 3 på soffan och sedan handlade vi, hyrde film och framåt kvällen blev det potatisgratäng med lövbiff och vitlökssmör ! Mumma var det. Tur det finns rester kvar :D:D

Nästa inlägg blir väl lite nytt i garderoben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0