Svenska modetidningar är toppen!

God kväll allihopa!

Helt plötsligt var det kväll igen. Och vad har man fått gjort idag? Nej inte mycket. Spelat lite fotboll och nu är jag verkligen sugen på att börja igen, nu när man har köpt sig en babyblå ny fotboll. Haha enda 5an de hade på hela stadium här. Tokigt enligt mig!

Såg ni avsnittet av Andra avenyn? Självklart följer jag ju detta och har inte missat ett avsnitt. Jag undrar om Sabbe sitter hemma och tittar fortfarande. Vi missade ju aldrig det när vi bodde ihop.

Imorgon

♥ Köpa nya Sofis Mode, så jag har något att göra!
♥ Försöka göra iordning bland alla kläderna?
♥ Laga någon mat kanske?
♥ Kolla på ngn fotboll?
Springa! ja nu måste jag ta tag i mig själv..




Kanske, kanske, kanske kommer Martin hem imorgon igen. Jag hoppas på det i alla fall. Annars får jag vänta en dag till... tråkigt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart kollar jag =)

AA for life...

2009-09-16 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0