Sämst i Update

Japp, skärpning nu matilda.
Men jag har haft fullt upp !

I fredags var vi på kålmården och kollade på hajar och ormar, usha!
i lördags var vi på fotboll och på ngn outlet affär där jag fick en kanonfin plånbok av martin!
i söndags städade vi och kollade tusenbröder

igår var jag på stan o fikade med ebba och danne hela dan :) var även i stallet och bestämde mig för att börja rida
så idag var det dags.. hööks! ridbyxor och ridhjälm.. har även fått ett par 4000 krs ridstövlar av martins tjejkompis som e ridproffs i tyskland nu :P

i natt ska jag upp 03.00 för att åka och jobba med ebba och hennes kompis imorgon bitti.

KOMMER BILDER IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0