Torsdag och 2 dagar kvar till helgen

God morgon!

Idag vaknade jag redan vid 10, dödstrött. Men även fast jag knappt orkade resa mig i sängen kände jag att jag verkligen var tvungen att stiga upp. Självklart gick det bra på jobbet igår även fast jag fick en helvetes pall! Tiden går så otroligt snabbt på det jobbet, det är helt sjukt. Helt plötsligt ska man gå hem. haha.

Snart kommer Martin, om ungefär 1 timme :) Då hinner vi umgås i 2 timmar innan jag ska till jobbet =) Sen ska han väl fixa och dona med bilen.


♥ Planerar kanske att åka till Hstd nästa helg. Hälsa på kompisar, mamma & pappa och titta på hunden ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör du rätt iiiiii!

fest fest fest den 17e!

undrar hur länge jag påpekat det.

2009-10-08 @ 12:35:22
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: Josefin

Titta på hunden?! :O Köpa ny?

2009-10-08 @ 19:08:28
Postat av: Milie

jaaaa kom bejbe :)

2009-10-15 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0