Promenad genom stan

God kväll!

Nu har jag kommit in efter en skön promenad. Här finns sånna otroligt härliga leder som man kan gå på. Jag var ute i ca 40 min och pratade med martin i headsetet under tiden. Haha, då blir det lite roligare att gå. Faktum är att vi funderar på en liten hund. En liten sån dära söt Golden Retriver, det måste vara en bra första hund.

Tittade på Halv 8 hos mig, gud det är riktigt kul.. synd att man alltid ska jobba om kvällarna nu. Får väl hålla mig i skick till alla repriser på helgerna :)





Vem vill inte ha en sån dära knodd? :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ne fyfasiken så söt! Den kommer man ju käka upp om man kommer och hälsar på! hehe.

2009-10-08 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0