Haha tokkul :)

Det bästa är folk som kommenterar anonymt fastän man kan kolla vem det är! Så det ska jag nog kolla sedan. Är det någon jag inte känner är det ju en sak. Människor har så mycket åsikter om allt och alla. Sköt er själva vettja! Jag skaffar väl en hund om jag vill, det är väl för fan min ensak! Så, nu tänker jag inte lägga mer tid på en sån skit. Tvingar ingen att läsa min blogg, inte ens kommentera, men sådana kommentarer asså. Skaffa ett eget liv och var inte så jävla avundsjuk!


Här kommer lite bilder, om någon vecka vet vi vilken hund det blir :)











det blir inte ibra utan Ibbe :)


Kommentarer
Postat av: Fektarn

Har du provat Statcounter? Det är en tjänst som vet allt om alla som besöker bloggen :P Underbart verktyg. Tyvärr är det lätt att man blir beroende av det och kollar all statistik hela tiden...

2009-10-19 @ 15:29:35
URL: http://fektarn.blogspot.com
Postat av: ROSIE

du är ful :)

2009-10-20 @ 14:02:09
URL: http://tjugominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0