Lista

LISTA. har man tråkigt så har man..

De 3 senaste köpen jag gjort är  Mat, en hund och en klocka
Det senaste jag googlade var  martins mic han skulle tatuera
Mitt absolut sämsta köp någonsin  en tröja jag aldrig använt
I min handväska har jag just nu:  ingenting, använder inte den till jobbet ;)
Mitt signaturplagg är  jeans
Jag är beroende av  tacopaj
Den största kändis jag har nummer till i mobilen är  förmodligen ingen
Jag har aldrig köpt något från  stylebystars
Jag fyndar bäst på  reor som man stöter på
Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja  bra fråga..
I min skosamling har jag  alldeles för mycket av allt
Varje månad shoppar jag för  1000-3000
Jag är som snyggast när håret vill som jag vill!
Mitt hår är  nyfärgat och oklippt
Om jag vill ha smakråd så frågar jag  mig själv, kanske martin! Men litar på min goda smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0