Vad har vi gjort idag?

Josse säger: Vad har jag gjort idag? Och svarar själv med: Inte ett ruttet lingon. Hm, hennes dag måste varit väldigt spännande och exalterande känner jag. Synd man missade den.

Själv har jag haft en mycket händelserik dag må jag säga. Det började med en runda på stan, min klocka gickl 1,5 h fel och jag missade bussen till jobbet. Hurra! Stod och väntade på bussen och så kommer en ikea buss, men inte fan var det Slependen utan furuset! Vafan tänkte jag.. kollade på klockan som inte alls stod på halv 12 utan halv 11 och jag tittade på min mobil... 12.00? Hm? Jaha, jag börjar jobba.. nu? Självklart fick jag jobba över och allt bara jävlades när jag kom dit. Kaffemaskinen funkade inte, mjölken tog slut till kaffen typ 1200 ggr och glassen funkade inte. Men oj tänkte jag, det måste vara min lyckodag. Till råga på allt så fick jag en snyting av Audun, fast på min arm.. så imorgon lär ju den vara blå och fin! Skitstövel, han ska nog få igen =)

Nu ska jag ut och promenera med Mattias.. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0