Tomorrow you'll be gone

Hejsan hoppsan!

Nu börjar nog grannarna bli fulla. De knackade på och steg på och frågade om det var fest och sedan när de fattat hur jag såg ut (efter en 9 h:s lång arbetsdag)..  så frågar dom: väckte vi er? haha...en dusch på det blir det strax!
Härligt, alla grabbarna var samlade med rödsprängda ögon, gött! Imorgon är det tydligen fest och jag ska gå fullt ut. För sedan har jag långledigt i 2 dagar. Söndagen ska spenderas med att vara bakfull fram till 14.00 sen blir det solen hela dagen med fotboll och massa grabbar som jag tycker så mycket om! :) Plus Audun! haha

Isssa, svar på din fråga... haha Audun är ingen bil, det är en kille på jobbet ! :D haahah

MÅSTE SOVA, SKA UPP SNART FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0