Till er där hemma!

Nästan alla mina födelsedagspresenter: + armbandet <3
Det blev inget halsband som matchade till fastän det var ganska billigt.. kände att jag behövde en ny garderob




En snopp som växer i vatten ska detta föreställa!


 

Massor av choklad & ett vitt skärp och mina otroligt coola nya brills


 

Pärlhårband, samarin (hiho), ett shotglas som blinkar & en puderborste
Body lotion, 2 par örhängen, ögonskugga & mascara


  

Min nya kakbok (åh, jag älskar den!) & mitt nya fräna linne


  

Rosa randig tröja / blåvitt randigt linne
(hey, I like det där med randigt)

  

Bikini, nu ska här solas! & randig tröja & håliga nya jeans




Skor från USA, säger som issa "fyfan vad snygga!"


Tack för en helt underbar Fredag, Lördag & Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0