Regn regn och åter regn

God morgon läsare!

Nu har jag ännu en dag vaknat av att barnhageresursen har ringt och frågat om jag kunnat jobba på dagis. Men eftersom jag redan har jobb har de satt mig på pause nu. Idag ska jag självklart jobba samma tid som de övriga dagarna 14.30-22.30. Det är en ganska skön tid och igår stod jag i disken, men faktum med att det var skit kul. Jätte roliga tjejer jag jobbade med och det gjorde ju ganska mycket. Dessutom fanns det inte så mycket att göra, mer än att äta massa onyttigheter så som:

♥ Kanelbullar
♥ Chokladmousse
♥  Chokladpudding
♥  Fruktsallad
♥  Kakor
♥  Ett antal glas brus

Jadu, om det ska fortsätta så här varje dag vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Nu ska jag ner och köpa en tröja som mamma ska ge mig i födelsedagspresent ! :) wiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0