Nytt "puder"

Morsning korsning!

Ännu en fredag står på schemat och det innebär jobb från 15.30-23.30. Vilken härlig fredag, men äsch! Det gör ju ingenting, jag hade inte planerat att supa till det i helgen ändå. Det känns som om jag kan behöva en lite mer lugn helg den här helgen och till och med låta den vara helt vit. Dvs helt utan alkohol.

Har redan hunnit springa ner på Aker Brygge och köpa mig ett nytt puder, nu började jag bli trött på H&M:s skitpuder och la därför någon hundralapp mer på ett lite bättre. Men eftersom jag blivit medlem i Lindex fick jag häromdagen också hem en check på 50 kr så det blev ju inte så fasligt dyrt. Vet att Malin hade denna innan och tyckte den var bra, så ni chansar vi! =)






Kan väl gissa att ni har sol och varmt som faen där hemma i Sverige, medan vi här i Norge (som vanligt!) har regn och skitväder. Hurra än en gång för Oslo! Regn innebär film som innebär sova och som sedan innebär dra till jobbet. Där har ni min dag i all helhet!

Over and out så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0