Lär dig dekorera en tårta med Matilda

Tjillepvippen!

Hann inte skriva så mycket igår eftersom jag hade fullt  upp med alla mina gäster. Det var en mycket bra och trevlig dag igår tycker jag.
Började på morgonen, fixade mig och gjorde tårta :) Så nu ska ni få lära er:




♥ Börja med att lägga upp alla delarna & lägg i fyllningen mellan som man vill ha. Jag körde på vaniljkräm & hallonsylt. Därefter smetar man ner den med grädde, massvis.. (hih)

 

♥ Sedan ska det dit lite kiwi på sidorna



♥  Vindruvor (utan kärnor självklart). haha en hemlighet är att jag knappt kan svälja kärnorna!


     

♥ En marabou att riva uppe på tårtan! MUMS




Lite physalis? på ger en go och härlig smak :) tadaaaa!

Sätt igång och baka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0