Idag!

Eftersom det mest var jobb igår så tog jag inga foton igår. Men det var jätte kul på Ikea och självklart fick jag jobba i flera timmar med min otroligt snygga Team Leader Morten som är från Sverige! Huh, hur ska jag klara av detta ? =) Han är nog något år äldre än mig kan jag tänka mig och bor ca 5 min härifrån, hihi!

Idag åkte jag Josse och Linus upp till Grefsenkollen där jag jobbade. Malin var hemma och sov för hon var jätte trött. På väg till t-banan så hittade vi sånna cyklar som vi ska hyra snart. Man får låna cyklar för 80 kr hela säsongen och så finns det olika platser i stan som man kan ställa dom vid och ta en ny. Fatta vad smart! Och billigt!!
Här har vi en cykel :) Så ser dom ut!








Utsikten från Grefsenkollen












Grefsenkollen










Nej vi är inte inklippta på några foton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0