Hellre pattlisa än Quasimodo

Morsning!

Får väl börja med att be om ursäkt för att jag var en aningen full i natt. Det var en kanonkväll igår.
Slutade jobbet kl 16.00 och var hemma runt 17. Upp på takterassen med en öl i handen. Träffade ännu en skön granne från norge. Hela gänget var skönt, men en aningen jobbiga då de helt plöstligt kommer med kommentarer såsom: Jag är förälskad i dig! WHAT! Så där satt vi och solade och drack öl till framåt 7 på kvällen tror jag. Sedan var det ner igen, öla lite med Fidde "biffen" och träffa Axel för en sista gång =( Han flyttade idag tyvärr och jag vill inte ha någon annan granne än de som bor där!
Lite senare begav vi oss mot Sandra på inflyttningsfest och där hittade vi en jävla massa folk. Ja här snackar vi inte 10 pers inte. Därefter vidare mot stan och Yatzi. Där inne var jag i ca 30 min -1 h.. kommer knappt ihåg sedan hade ju josse försvunnit som vanligt.
Hon hade slagit en taxigubbe på käften, jag säger då det. Så väl på Aker brygge var jag inne på ngt uteställe och sedan kom josse. Träffade en tjej från Ikea och sedan när vi skulle traska hemåt kommer grannarna, dvs sixten, kalles kaviar och sebbe... och hejhopp så kom Julia spatserandes också. Ont i fötterna hade hon visst, men det var förståeligt eftersom hon hade högklackat. Vi gick inom och köpte mat och sedan hem.. där trodde vi det skulle sluta.. men ICKE!
Helt plötsligt plingar det på dörren och där står vår norska granne och frågar om det e fest. Fulla som vi var släppte vi in honom och bjöd på mat. Helt plöstsligt var musiken på högsta volym och vi var 5 pers. Det bjöds på limbo och vattenkrig.... då snackar vi inte ett glas vatten utan flera flaskor.. haha jag fick en hel flaska över mig och då började kriget vettni. Vi sprang runt i bh och skjorts och fightades.. fyfan vad kul det var.. sedan somnade jag hårt.

Parken hela dagen idag och imorgon blir det årets första dopp! =)

Pics from yesterday


  

  

  

  



Fulla som Faen... här har vi kört limbo & sång




Ojojoj, denna bilden säger: Vattenkrig med sång & dans


  

Nya grannen (typ raggare) en norsk gutt som kan eddie meduza & vikingarna, det är coolt!
Kalles kaviar och sixten befann sig också här såklart...
Ett hav med vatten på golvet innebar att man fick Dansa omkring med trasan på golvet!
Ikväll blir det fotboll med grannarna & imorgon sol & bad, samt fotboll!
Joel ska ut idag igen den tokern, men idag ska han inte få med mig ut

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0