Gbg!??

Morsning!

Nu har jag kommit hem från jobbet, hade stägning idag! Det var jätte kul hela dagen gick skit snabbt. Mattias lärde mig kassan (hiho) ännu ett plus i kanten. Dessutom har snyggingen en lägenhet i GBG till förfogande i Augusti som man får om man vill. Haha bäst att tänka lite nu. en trea, någon som e sugen eller? Det är ju min dröm, att bo i gbg. Dessutom låg det ganska nära min brorsa. Altså på frölunda!

Det är så skönt att komma hem sent och bara blogga och läsa att ens bästa kompis ska komma upp till helgen :) Jag saknar dig också hela tiden ska du veta!!

Imorgon är det jobb igen. Kul som fan faktiskt. =)

God natt på er! Hörs imorgon bitti..

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

gbg alla drömmars stad ;P

2009-05-13 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0