Gamla pics - 08

  

Balen (min baldejt, mitt ex.. haha var visst inte så bra på att fota?)
Camp Sannarp ,Bello i en solstol, en cider, alla 3or och massvis av tält


  

Världens bäst klass! De 3 åren är oförglömliga, den skolan & de lärarna
Triathlon dagen skönaste dagen som fanns, potatissallad & massa tävling

  

Liseberg med klassen
jag & 2 väldigt sköna killar, Robin & hamps
Dessutom världens bästa lärare Henrik Carlsson


  

Fest hos Issa sedan garaget för att bli vän med alla kommande hultsfredsvänner
En av Emelies älskade fester


  

Balen 09 ush vad jag mår dåligt över att jag missar att se er, Issa & Alex tillsammans!
Petra fick ny lya, sär granne och självklart blev det fest


  

Flyttade hemifrån med bästa vännen Sabbe
Badfest at Is's självklart en galen kväll som alltid kommer kommas ihåg


  

Favvo Anna kom hem ibland från Lumpen, det firades givetvis med bärs


  

Trippen till gbg där jag vägrade åka med mer om vi inte stannade på varbergs fästning o klättrade, självklart fick jag igenom min vilja och vi hade så roligt =)
Hultsfred 2a året självklart, med fotboll i gräset och ölen i högsta huss.


  

Fick nytt jobb därmed jobbfest med assist bemanning & alla mina söta killar <3
Det blev sommar tillsammans med Emelie & stockholmskillarna från värnet


  

Man blev brun och fick visa sin bränna ;)
Man hade fest, 2a på 1 vecka med tokmkt folk som slutade i trasiga partytält


  

Grill på Östra stranden i Emmas stuga jag och emelie ska inte grilla!
Alla har vi vaknat upp hos emelie bakfulla


  

Kräftskiva med Gäddan och alex, med korv?
Hardcore superstar en av alla ljungby-utflykterna


  

Vem missade en Sverigematch förra sommaren? Inte vi! Uppladdning med öl & godis
Midsommar fest hos mig varför blir alltid mina fester så lyckade?


  
  

Sista after beachen i Tylösand - ett minne för livet!


  



Studenten får avsluta bror & jag

En riktigt bra dag i mitt liv då allt slutade och började på samma dag
Alla älskade var på plats och jag var lycklig!
Dessutom blev jag full som fan och höll tal ;)


Detta årets sommar ska slå allt, om det nu går ?
Förstår ni nu varför jag saknar er alla där hemma..
Alla lidhultare, alla killar jag var i Åre med, alla ljungbybor som man knappt ser, alla gamla vänner från hstd, alla minnen som man har ihop gör ju en knäpp..

Men en hård kram kan också göra mig glad



Kommentarer
Postat av: frida

en hård kram är vad du ska få din jävla jävel :D

2009-05-26 @ 10:56:34
Postat av: iz fiz

jag saknar dig min finaste vän.

du är så bra.



kastar kärlek!

2009-05-26 @ 20:21:04
Postat av: Anonym

En bamsehård kram fårn mig till dig!:)

2009-05-26 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0