En liten uppdatering också

Japp, jag har ju som sagt var vaknat, även idag. Blev uppstigning kl 09.00 och var helt förstörd. Menmen, efter en dusch så blir allt bättre. Nu ska jag snart ta bussen till jobbet och idag slutar jag redan vid 20.00! =)
Idag ska kockmössan på, haha och rutiga byxor och sån där vit skjorta med dubbelknäppning, undrar hur jag kommer se ut. Det ska bli riktigt kul.
En kul sak till: På toaletterna på ikea är det lite underligt. Så fort man har lyft på röven så spolar toaletten av sig själv. Jag trodde först det spökade men icke då. Haha rätt bra ändå. Ingen som kan glömma att spola (urk).

Idag har vi inte så jätte fint väder inte, hugaligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0