Blood diamond

God natt!

♥ Sitter och tittar på Blood diamond med Josefin. Linus somnade omedelbums och sover fortfarande. Snart är nog filmen slut och då ska jag genast slänga ner alla mina tusentals kläder från linus säng direkt på golvet. Det får bli ett senare problem.

♥ I eftermiddag har vi suttit hemma hos grannen lite och letat efter en film som vi vill se, men utan resultat. Kalles kaviar bjöd på chips med dip och de som känner mig vet nog hur glad jag blev =)

♥ Dessutom fick jag smaka på chips med chokladglass. Jotack det var inga nyttigheter där inte. Smakade väldigt speciellt.

♥ Dagens problem: Vatten! Jag är törstig hela tiden och det känns som om jag inte druckit vatten sedan jag föddes.

♥ Vi har mött Linus och även gått en bra bit idag. Imorgon är det måndag och ledigt igen. Klockan står även idag på 09.00 men imorgon ska vi komma upp i tid. Vi ska gå bort till paradisbukten vid 09.30 och sola & bada hela dagen!

Over and out

Imorgon åker pappa till USA igen, ha det så bra!




Pappa höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0