Behålla eller lämna tillbaka

Ojoj, det var en jävla tur i regnet och då snackar vi inte vilket regn som helst. I alla fall inte till en början. Det började verkligen SPÖ regna! Då hann man bli dyngsur som en dränkt kossa inom 5 minuter. Möter ett snille som har paraply med sig. Det kanske vore något på min inköpslista? jo tack! Men sen blev det finare och nu regnar det ingenting ute, härligt. Nästan så man önskar det vore sol imorgon så man kunde lägga sig på taket och glassa lite.

Som sagt.. var och gjorde stan idag (1,5 timme för länge, haha! utan att veta om det) och jag hittade såklart en klänning till festen som jag bara inte kunde hänga tillbaka efter att jag testat den, samtidigt är jag lite fundersam. Ska jag behålla den eller lämna igen? Sägsägsäg, Nu behöver jag allas åsikt. Måste ju ha en klänning för guds skull. Men är den fin nog? Faktiskt ganska söt på, i alla fall enligt de töserna jag bor med.




Behålla eller lämna tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Behålla :)

2009-05-27 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0