Team Ulla

Jag vill också bli rallyförare precis som ulla i rallybrudar! Sitter och tittar på den filmen nu, lagom till frukosten. Idag har vi inte något speciellt inplanerat. Är sugen som fan på att åka bräda men har inga cash. Ge mig ett fast jobb nununu! I övermorgon ska jag i alla fall åka till hstd och ta bort tandställningen! Fy fan vad skönt det ska bli, wihooo!

Idag har vi mest molnigt väder, men ändå ingen snö o skit så det e skönt! Undrar sa flundra vad vi ska göra idag. Haha kan väl tänka mig att den dära erik ska komma hit och hämta sin dator, loser!

Jag vill shoppa, vet ni hur det känns att inte få handla någonting? Jag blir totalt tokig! Det känns som om man inte har ett enda öre och det enda man köper är dyr mat hela tiden. Bröd för runt 40 kr och  då snackar vi vitt rostbröd!!



En vecka sen på uicef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0