Take your time...

Godkvaell

Då satt man här igen, i denna stad.. regniga stad. Hmm alltid ska det då fan regna när jag är här. Aldrig kan det hålla uppe. Idag har jag haft en kanondag, förutom bussresan vilket inte var jätte kul, men läste i alla fall 250 sidor på bussen så något vettigt gjorde jag ju. Dock typiskt mig, nu har jag ju inget att läsa på vägen upp i övermorgon?

Träffat Petra, Millie, Evve, Kajjan och Sabbe ikväll samt mina päron! =) Det var jätte trevligt vettni. Självklart får jag ju inte glömma urgulliga hunden Charlie som blev sååå glad när jag steg in genom dörren !

Imorgon ska här fixas och donas vettni. Ska till tandis tidigt, sen städa lägenheten, fixa word, mobilen, ändra adress, typ träffa emelie o kanske anden...

WOHO, snart är det helg i Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0