Snöstorm i Oslo

Ojojoj här vaknar man... vanligtvis är man van vid att det är sol och nästan varmt ute runt 10 tiden. Idag var det inte riktigt lika skönt att vakna. Josse kommer in i rummet och säger: Matilda det har snöat hela natten och det snöar jätte mycket nu med! Det är helt vitt överallt. Åh hurra, återgå till sömnen i hopp om att det är sol när man vaknar nästa gång, men icke.

Sedan vi flyttade hit har vi tittat på snart 2 st One tree hill boxar och sen har vi inte mer, det tycker jag är jätte synd för det är verkligen kalas bra! Igår glottade jag och josse på säkert 3 avsnitt på kvällen innan vi sov tillsammans med dip, gurka och popcorn! haha, inte visste jag att det var gott att dippa poppisar, men det var det faktiskt. Men vart höll Malin hus ?? =)

Idag ska jag göra lasagne innan jag åker till jobbet. Dit ska jag vid 3, börjar 4, sen jobbar jag nog till natten och kanske en bit in på den också. Likadant imorgon. Det ska bli jätte roligt idag med, säkert några nya i personalen som man inte har träffat ännu. Det ska bli skönt med en vit helg faktiskt.

Nixpix, dags för lite OTH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0