Rumpetrollen

Har kommit hem igen. Och idag har vi använt diskmaskinen ska ni veta, typ 10 gånger.. haha nej men en gång, så nu ska vi spara oss igen!

Jaha, idag har det inte hänt så särskillt mkt. Men ifs så hade jag fått ett mail från Grefsenkollen, ett ställe där jag har sökt jobb som bartender. Så dit ska jag på onsdag och prata lite och testa på att jobba i någon/några timmar sa han. Hoppas det är kul så jag kan få jobbet.. det kanske är svårt när man aldrig har serverat förut, men jag hoppas verkligen det går bra för jag behöver varenda krona just nu känns det som.

Jag ska gå och bli en kanin nu för er som undrar.. ha de

Kommentarer
Postat av: Milie

åh hejja matty :D hoppas det går bra !

2009-03-24 @ 16:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0