Räkmackor for the win

Hallao och välkommen hem till vår fina lya Mrs Matilda Näslund!

Pust, äntligen hemkommen från jobbet. Idag hade jag för första gången egna bord. Det gick väldigt bra faktiskt, fastän det var jävligt stressigt med allt folk. Tror dom har världens godaste räkrörsmacka där uppe asså =) Mums fillibabba.

Jag må säga att hela vårt gäng på mig, josse, malin och linus planerar lika bra som ett gäng guldfiskar. Vi har inte betalt hyran än och vi måste ta ut pengar och sen skicka över dom, så hoppas de kommer in till henne i tid =/ Annars är vi illa ut må jag säga.....

Nu ska jag ner till kusinen och kolla vad jag hade fått för brev, de hade nämligen fått det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0