Nu lyser solen över Aker Brygge

Ännu en söndag har passerat strax. Idag har vi åstadkommit lika mycket som alla andra söndagar, vilket innebär i princip ingenting. Vi har varit ute och gått en runda vid vannet och sedan lagat mat. Idag gjorde jag potatismos med winerkorv (SVENSK!) Jovars, gott som attans.. Menmen, alltid ska man ju vara sugen på något annat gott, kanske tex blåbärspaj som är min absoluta favorit! Fy attans så gott. Det vill jag bara ha! Krängde i mig en liten fruktsallad också..

FRÅGA: VAD KOSTAR "STRÖMMEN" FÖR EN DISKMASKIN OM MAN ANVÄNDER DEN CA 1 GÅNG/DAG.?
För jag bor visst med världens snåljåpar som tycker att vi ska handdiska! hmm.... problem kan man tycka, men hur snål får man egentligen vara?

Kommentarer
Postat av: Matildas pappa

Matilda lilla. Det kostar ca 46kronor. Svenska då, så det blir ju lite dyrare. Så kör ni på handdisk tycker jag och Mamma. Grannarna hälsar! Sköt om dig vårat lilla gryn!

2009-03-22 @ 18:46:42
Postat av: Anonym

Ja men shit hur lat får man vara egentligen? klart som fan det kostar att diska i diskmaskin..! TÄNK !!

2009-03-22 @ 20:19:26
Postat av: Anonym

haha, matilda lilla...

2009-03-22 @ 21:02:40
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: Rickelito

En äkta raggare diskar aldrig! Lägg det på balkongen och vänta på regn...GRATIS!

2009-03-23 @ 18:26:41
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄVLA IDIOTER!!!

2009-03-23 @ 18:39:06
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: jepp

en nyare variant av diskmaskin kostar inte mer att använda en sjäva handdisk moment.. MEN spar pengarna och lägg de på en särskrivningskurs.. eller sär skrivnings kurs..

2009-03-23 @ 19:12:11
Postat av: Milie

vem fan e jepp?!

2009-03-25 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0