Man blir så trött på vissa människor..

Som ska läsa bloggen och lägga sig i.! Så det så!

Idag har vi varit på Swedbank o fixat konton. Så nu har vi alla Swedbankkonton här i Norge.
Jag skrev föresten fel igår, haha jag har ju inte alls sökt jobb som bartender... jag sökte ju som servitris. Så det är det jag ska testa på imorgon. Hoppas det går bra!

Idag har vi också varit en sväng på SGS och ja må säga att den där Mads Folke borde ju inte få leva. Han må vara en av de otrevligaste människor jag träffat här i Norge. Ush o fy till dig din skit!
Nyss satt vi nere på Aker Brygge och drack varsin kaffe med äppelpaj och blåbärsglass, mums fillibabba!
Har också skrivit in mig på Grata!

Ikväll ska jag iväg och spela Xbox hos Halmstadfolket.
Wooohoo, jag ska vinna, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0