Holmenkollen

Jag säger bara: FYFAN VAD ROLIGT!!!!!!!
haha, det var ju helt sjukt vad kul det var. Gick som fan i backarna och i svängarna trodde jag faktiskt att jag skulle dö ibland. Ett skäl kan vara att det var bara linus som fattade hur man svängde med skiten :) Haha, man drog i snörena och inte fan tyckte jag att det hände något så jag bara hoppades på det bästa ! Så när man var nere för backarna tog man t-banan upp igen och då mådde jag illa. Det gick så snabbt så jag måste blivit åksjuk på vägen ner för backarna :)
Nu har jag precis ätit kycklingvingar med ris och sås och strax ska vi börja göra äppelpaj för ikväll ska vi titta på Sunes sommar =)




en jävla krasch utanför backen xD haha det var då ingen fattade någonting o bara skrattade!


     

  


Har även en jätte kul film på josse när hon vurpar på ett gupp, haha. Adda mig på [email protected] om ni önskar att se den =)

Kälkåkningen var nog något utav det roligaste jag har gjort i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0