Arbetsintervju avklarad

Japp nu har jag varit hemma i en timme och intervjun gick bra. Så nu är jag inskriven på ett bemanningsföretag. Nu sitter Josse och äter för fulla muggar. Hon har ätit, jätte mkt makaroner o köttfärsås, typ 5 knäckebröd och ett paket nudlar. haha hon är helt otrolig, hon måste vara en man innuti sig själv! =) Idag var hon och sa upp sig (har hört att hennes kompisar läser min blogg för att få veta något så då måste jag ju skriva hur hon beteer sig också haha)

Snart ska vi ut och gå en lång runda och fotografera lite för idag är det super fint väder =) Hääärlig sol, så håll utkik på bloggen idag så kommer det massa bilder =)

Imorgon ska vi till holmenkollen och åka kälke, det ska tydligen vara super kul! Haha så nu ska vi testa på något nytt, kälke i en skidbacke, ja det kan ju bara sluta åt ett håll - katastrof!

Hej Oslo!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag läser din blogg ^^ Roligt att se hur ni har det och vad ni hittar på :)//Emmy

2009-03-11 @ 19:28:56
Postat av: Anonym

vad kul o höra :) läs på!

2009-03-11 @ 20:55:42
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, jag läser nog bloggen fem gånger om dagen!!!

2009-03-11 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0