Torsdag idag

Japp, då har man köpt bröd och väldigt god korv.. som tydligen inte är korv enligt våra grannar som var med på affären. Nej det är något helt annat, något som man absolut inte ska stoppa i sig. Men vafan, det var ju billigt och gott! Nu har vi varit över hos dom och kollat på lite film, fastnade där ett tag och jag nästan slickade av kalles kaviars tallrik med glass och fruktsallad. Fy attans vilken glass..

Petrus låg där inne och såg nästan precis likadan ut som jag brukar göra. Han hade likadana adidasbyxor som mig, likadana randiga strumpor och en slappe tshirt. Det ni, vi kanske är syskon vem vet..

Nu ska vi fixa oss och gå till sängs, det blir The fast and the furious man ska somna till ikväll. Härligt att man har grannar som har så mycket filmer alltså! =) Me like!

Föresten, helvetes jävla skit. Min hängare till alla mina väskor och sjalar har trillat ner. Ser ut som en soptipp på mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0