Josse gråter som ett litet barn..

Wihaaa

Nu sitter vi och glottar på film, jag Josse och Linus.  Sorglig film tydligen, enligt Josse, haha..Malin är inne och raggar på Sixten som vanligt ^^.
Snart ska jag ut och gå en lång runda, är så himla sugen och sedan blir  det bädden för att imorgon jobba samma tid som idag.

Idag har det varit så mycket folk på ikea så jag var nära att ringa och bombhota ikea. Jag fick vara i uppvasken bara för där var så mycket att göra ! Där är så förbannat varmt...

Midsommarkäk hos Linus sägs det, sedan beger sig alla mot Hstd, fyfan vad härligt =)=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså var jag inne hos jonte och dom ? de visste jag inte ens själv!? raggar som vanligt?! VA?

2009-06-16 @ 22:44:54
Postat av: Anonym

måste mecka ihop fina kransar gumman :)

2009-06-17 @ 17:18:47
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0