Biljetten är bokad, Jag ska hem igen!

Go kväll!

Vi börjar i Norge, närmare bestämt Oslo där en viss Matilda precis har infunnit sig i lägenheten.
-
Hur känns det?
- Bra, jag ska
HEM ÖVER MIDSOMMAR!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =)


Joel bokade biljett åt mig nu, så på torsdag kväll beger vi oss till bussen vid 23 snåret för att vara på Eurostop i Hstd vid halv 5 på morgonen. Hoppas man lyckas somna så man är lagom Pepp!

Hade varit kul och gjort något speciellt i år. Jag vill typ till Sthlm o tälta eller Öland kanske.. Inte någon som är sugen? :)
Åka till en camping bara.. jag älskar ju att campa! Det är livet livet livet...

Vi avslutar i Norge, närmare bestämt Oslo där en viss Matilda blivit väldigt trött nu.
- Hur känns det?
- Underbart, och min mobil ligger brevid mig och plingar så jag blir livrädd en gång i minuten!

Mama, i'm coming home...

Och vet ni vad jag ska göra när jag är hemma ? KÖPA MIN HULTSFRED BILJETT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAA :D:D:D



gott mattan!

svensk sommar är det enda rätta!

2009-06-16 @ 00:29:57
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0